Приємно, коли викладачеві вдається зацікавити науковою роботою студентів вже з їх першого року навчання.
Одвічні питання етики, з якими вони познайомилися під час вивчення курсу “Етика правника” не залишили байдужими студентів 1 курсу факультету політології та права, спеціальності “правознавство” Георгія Зеленого “Сенс і мета життя” та Тимофія Мішакова “Вчинок як реалізація ідеї добра (за книгою Томаса Нагеля “Що це все означає. Дуже короткий вступ до філософії”)”. У своїх доповідях студенти не тільки замислилися над базовими поняттями науки про мораль, а й представили практичне дослідження – опитування однолітків, присвячене питанням добра і зла, сенсу та цілям життя.
Творчо та ґрунтовно представили свої дослідження студентки 3 курсу факультету педагогіки та психології спеціальності “здоров’я людини” Оксана Креусова та Єлізавета Міняйло “Суїцид та право вибору” і Олександра Максименко “Чи справедлива смертна кара?”. Слід відмітити внутрішню мотивацію студенток, які обрали теми для наукових проектів для того, щоб розібратися та виробити власну позицію у дилемах, з якими вони стикнулися під час вивчення дисципліни “Педагогічна етика та основи біоетики”. Отримала розголос та викликала жваву дискусію неоднозначна тема “Соціально-психологічні аспекти чайлдфрі”, яку представила студентка 4 курсу факультету педагогіки та психології спеціальності “здоров’я людини” Людмила Оправхата, яка вже у другий раз бере участь у нашій конференції. Доповідачка аргументовано і тактовно відстояла свою позицію у цьому неоднозначному гострому питанні.